INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Onsdagsträning! 2003-10-01 16:16 

Alla guldgängare bör titta på den här nyheten och ge den en tanke!

Varje onsdag (nästan iallafall) med start nästa onsdag (den åttonde oktober) så kommer Jag(Olof Källman) och Björn Norman hålla i någon form av träning utan OL-teknik T.ex. Intervaller eller distans.

Oftast blir det i sommaro men det kan bli även bli i solfjädern och vissa enstaka gånger så kan det bli i karslund och då blir det styrka och dush efter men då får ni information.

Klocka är alltid bra om man inte ska springa i det tempo som Björn och Jag tänker hålla. Ju fler desto bättre!
Hoppas ni kommer!


MVH Olof Källman & Björn Norman




Skrivet av:

Olof Källman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=869


  [Tillbaka



[Tillbaka]