Onsdagsträning! 2003-10-01 16:16 

Alla guldgängare bör titta på den här nyheten och ge den en tanke!

Varje onsdag (nästan iallafall) med start nästa onsdag (den åttonde oktober) så kommer Jag(Olof Källman) och Björn Norman hålla i någon form av träning utan OL-teknik T.ex. Intervaller eller distans.

Oftast blir det i sommaro men det kan bli även bli i solfjädern och vissa enstaka gånger så kan det bli i karslund och då blir det styrka och dush efter men då får ni information.

Klocka är alltid bra om man inte ska springa i det tempo som Björn och Jag tänker hålla. Ju fler desto bättre!
Hoppas ni kommer!


MVH Olof Källman & Björn Norman



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=869


Skrivet av:

Olof Källman