|
Mentor-Guldgängsadept-MÖTE 23 sept efter träningen
| 2003-09-17 21:23 |
Efter träningen den 23 sept ca 19.30 samlas vi i Karlslund och träffas första gången. För mera info se Guldgängssidan.
OBS ! de flesta av er som skrev upp er, som frivilliga, för ett år sedan på elitsidan är uttagna.
[Tillbaka]
|