Mentor-Guldgängsadept-MÖTE 23 sept efter träningen 2003-09-17 21:23 

Efter träningen den 23 sept ca 19.30 samlas vi i Karlslund och träffas första gången.
För mera info se Guldgängssidan.

OBS ! de flesta av er som skrev upp er, som frivilliga, för ett år sedan på elitsidan är uttagna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=857


Skrivet av:

Magnus Nilsson