|
Veckans Bana torsdagen den 21:a augusti
| 2003-08-14 09:43 |
KFUM Örebro inbjuder distriktets orienterare till veckans bana torsdagen den 21:a augusti.
Samling vid dansbanan ca 1 km norr om motionscentralen i Karlslund. Mann kan med fördel parkera och duscha vid motionscentralen och få sig en liten uppvärmning / nedjogg på köpet.
Start mellan kl 17-19.
20 kr för ungdomar upp till HD 16.
30 kr för övriga
4 olika banor erbjuds.
Välkomna!
[Tillbaka]
|