Veckans Bana torsdagen den 21:a augusti 2003-08-14 09:43 

KFUM Örebro inbjuder distriktets orienterare till veckans bana torsdagen den 21:a augusti.

Samling vid dansbanan ca 1 km norr om motionscentralen i Karlslund. Mann kan med fördel parkera och duscha vid motionscentralen och få sig en liten uppvärmning / nedjogg på köpet.

Start mellan kl 17-19.

20 kr för ungdomar upp till HD 16.

30 kr för övriga

4 olika banor erbjuds.

Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=818


Skrivet av:

Johan Gunnarsson