|
Arbetskväll inför Multisporten
| 2003-06-19 20:59 |
Onsdag 18.00 kör vi arbetskväll inför Multisporten på KFUM. Människor med lamineringsutrustning (inplastning) extra välkomna... Tävlande lag göre sig icke besvär, finns snitslar åt er på söndan...
[Tillbaka]
|