Arbetskväll inför Multisporten 2003-06-19 20:59 

Onsdag 18.00 kör vi arbetskväll inför Multisporten på KFUM.
Människor med lamineringsutrustning (inplastning) extra välkomna...
Tävlande lag göre sig icke besvär, finns snitslar åt er på söndan...



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=789


Skrivet av:

Tomas Ekström