|
Arbetskväll inför Multisporten
| 2003-06-19 20:59 |
Onsdag 18.00 kör vi arbetskväll inför Multisporten på KFUM. Människor med lamineringsutrustning (inplastning) extra välkomna... Tävlande lag göre sig icke besvär, finns snitslar åt er på söndan...
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=789
Skrivet av:

Tomas Ekström
|