|
Cykelutflykt för D35 och uppåt
| 2003-05-26 21:05 |
Onsdag 4 juni kl 17.30 samlas vi vid slussbron för en cykeltur mot Oset och Hjälmarens södra kant.
Medtag cykel, matsäck och ett glatt humör. Längden på cykelturen blir efter väder, humör och ork.
[Tillbaka]
|