Cykelutflykt för D35 och uppåt 2003-05-26 21:05 

Onsdag 4 juni kl 17.30 samlas vi vid slussbron för en cykeltur mot Oset och Hjälmarens södra kant.

Medtag cykel, matsäck och ett glatt humör. Längden på cykelturen blir efter väder, humör och ork.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=771


Skrivet av:

Birgitta Arlebo