 |
|
|
Påminnelse om Djerflägret!
| 2003-06-02 07:48 |
Alla som var med på förra årets läger i Djerfstugan tyckte att det måste bli en repris. Så det blir Träskfotboll även i år. Läs mer på länken nedan.
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format
 Matchbild från förra årets läger
|
Läs mer !
[Tillbaka]
|
|
|
 |