Påminnelse om Djerflägret! 2003-06-02 07:48 

Alla som var med på förra årets läger i Djerfstugan tyckte att det måste bli en repris. Så det blir Träskfotboll även i år. Läs mer på länken nedan.



Matchbild från förra årets läger


Läs mer !

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=769


Skrivet av:

Per-Anders Norman