|
Påminnelse om Djerflägret!
| 2003-06-02 07:48 |
Alla som var med på förra årets läger i Djerfstugan tyckte att det måste bli en repris. Så det blir Träskfotboll även i år. Läs mer på länken nedan.
|
|
 Matchbild från förra årets läger
|
Läs mer !
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=769
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|