|
Träning i Klockhammar 23/4
| 2003-04-22 16:24 |
Träningen i Klockhammar som går av stapeln 23/4 kommer att ske på banorna som är lagda inför våran tävling i vår.
Anders Bergman är banläggare och kommer att befinna sig i Klockhammar kl 18.00. Han önskar tider på sträckor och banor, det vore därför bra om ni kunde ta med era casioklockor.
Det är osäkert om Johan G och jag kommer att kunna närvara vid träningen men Erik H kommer att vara våran man på plats...
[Tillbaka]
|