Träning i Klockhammar 23/4 2003-04-22 16:24 

Träningen i Klockhammar som går av stapeln 23/4 kommer att ske på banorna som är lagda inför våran tävling i vår.

Anders Bergman är banläggare och kommer att befinna sig i Klockhammar kl 18.00. Han önskar tider på sträckor och banor, det vore därför bra om ni kunde ta med era casioklockor.

Det är osäkert om Johan G och jag kommer att kunna närvara vid träningen men Erik H kommer att vara våran man på plats...



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=738


Skrivet av:

Calle Olsson