Träningen i Klockhammar som går av stapeln 23/4 kommer att ske på banorna som är lagda inför våran tävling i vår. Anders Bergman är banläggare och kommer att befinna sig i Klockhammar kl 18.00. Han önskar tider på sträckor och banor, det vore därför bra om ni kunde ta med era casioklockor.
|