|
Rapport från nybörjarstart & TACK!
| 2003-04-02 08:28 |
Ett 30-tal nybörjare i skärmtrollsålder hörsammade kallelse. Kanske kul att veta!
De hade egentligen dragit fler instruktörer än som dök upp. Fr.a. med tanke på att c:a 10 tunga namn specialdrillade våra gamla Skärmtroll och Barribrallor. Stort TACK till er som hjälpte till att ge vår nästa generation en bra start i KFUM_orienteringslivet. Visst är det kul! Fler chanser kommer att få göra en insats för våra ungdomar! Bara så att alla vet som inte kunde igår.
[Tillbaka]
|