Ett 30-tal nybörjare i skärmtrollsålder hörsammade kallelse. Kanske kul att veta! De hade egentligen dragit fler instruktörer än som dök upp. Fr.a. med tanke på att c:a 10 tunga namn specialdrillade våra gamla Skärmtroll och Barribrallor. Stort TACK till er som hjälpte till att ge vår nästa generation en bra start i KFUM_orienteringslivet. Visst är det kul! Fler chanser kommer att få göra en insats för våra ungdomar! Bara så att alla vet som inte kunde igår.
|