INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Skid-O KM 2003-01-06 18:33 

Söndagen den 12/1 kommer vi att köra skid-o KM i Degerfors. Tävlingen som blev inställd den 6/1 har flyttat till den 12/1. Jag har tagit kontakt med arrangörerna och de säger att det är helt ok att köra KM samtidigt som de kör sin nationella tävling.

Skidorienteringen har förändrats sedan den tiden vi höll på med den, nu förtiden plattar man bara spåren med skoter. De sämsta spåren är en skoterbredd sedan kan det var upp till tre skoterbredder på de bättre spåren. Det är bara elljusspår och liknade som är spårade med spårsläde.
Man det är många som fortfarande åker klassiskt på de plattade spåren.

Jag hoppas att det inte avskräcker för många utan att vi blir ett gäng till nästa söndag. Sista anmälan är på torsdag 9/1.

Vid frågor ring mig eller kontakta arrangörerna.


Anmälan och inbjudan >>>


Skrivet av:

Mats Gustavsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=656


  [Tillbaka



[Tillbaka]