|
BJ:s Nattcup Torsdag 2:a jan.
| 2003-01-01 16:17 |
TC för Nattcpen är i Runnaby, vägvisning där Runnaby kvarnväg går in från Gäddestavägen-Sandbackavägen. Parkering av bilar kommer att ske på vägarna i samhället, så parkera med förstånd. Efter avslutat lopp går det bra att duscha i Motionscentralen, Karlslund.
[Tillbaka]
|