BJ:s Nattcup Torsdag 2:a jan. 2003-01-01 16:17 

TC för Nattcpen är i Runnaby, vägvisning där Runnaby kvarnväg går in från Gäddestavägen-Sandbackavägen. Parkering av bilar kommer att ske på vägarna i samhället, så parkera med förstånd. Efter avslutat lopp går det bra att duscha i Motionscentralen, Karlslund.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=650


Skrivet av:

Johan Haglund