|
OCAD kurs 25-26 jan-03
| 2002-12-18 10:47 |
Nu är det tid att anmäla sig till de båda OCAD kurserna i januari. Den 25 vänder kursen sig till de som skall hålla på med kartritning på klubbnivå (bl a klippa ut kartutsnitt, ändra färger m m). Söndagens kurs är mer inriktad på banläggningsdelen och kommer att behandla finesserna i OCAD8.
Även den kursen vänder sig till de som skall hålla på med banläggning från stortävlingar till klubbtävlingar. Dessa kurser bör många i klubben gå på om de skall hålla på med kartritning o banläggning i framtiden, även de som tror att de kan allt. Eller som någon sa: bara för att man kan räkna pengar kan man inte jobbet som finansminister. Kurserna kommer att hållas på Örebro Universitet, och man behöver inte ha med sig egen dator. Kursavgiften kommer klubben att stå för Mer fakta finns snart under ÖLOF:s kartkommite där inbjudan kommer att ligga. Så passa på nu eftersom det kan ta en 3-4 år innan det blir dags igen med ny kurs.
[Tillbaka]
|