|
Skidspår
| 2002-11-22 18:51 |
Hej alla skidentusiaster. Jag kan meddela att Kilsbergsspåret och Vintergatan är spårade och är väldigt fina trots den ringa snömängden. Ella och jag har just avklarat en tur i pannlampans sken till Lilla Gårdsjökorset. Valla: lila extra. Hälsningar Weine.
[Tillbaka]
|