Hej alla skidentusiaster. Jag kan meddela att Kilsbergsspåret och Vintergatan är spårade och är väldigt fina trots den ringa snömängden. Ella och jag har just avklarat en tur i pannlampans sken till Lilla Gårdsjökorset. Valla: lila extra. Hälsningar Weine.
|