|
OLJUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| 2002-11-13 18:41 |
MANUSSTOPP 21 NOVEMBER!!!
Hej alla glada skribenter till vår eminenta klubbtidning både ni som fått uppdrag och ni som har alster liggande i byrålådan som bara måste publiceras i OLJUD. Sista dag för att vi ska kunna få ett julnummer värt namnet är 21 november. Maila till redaktionen.
[Tillbaka]
|