OLJUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2002-11-13 18:41 

MANUSSTOPP 21 NOVEMBER!!!

Hej alla glada skribenter till vår eminenta klubbtidning både ni som fått uppdrag och ni som har alster liggande i byrålådan som bara måste publiceras i OLJUD. Sista dag för att vi ska kunna få ett julnummer värt namnet är 21 november. Maila till redaktionen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=611


Skrivet av:

Bo Magnusson