INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Häng med på Litepac Power Bar Rogaine 16 november 2002-10-24 16:06 

Rogaine är en typ av poängorientering i lag där man springer tillsammans hela tävlingen. Litepacs tävling är sex timmar lång och går vid OK Ravinens klubbstuga den 16 november. Från KFUM blir vi minst ett lag (Cristoffer och jag) och det skulle vara roligt om vi blir fler. Intresserad se länken!

Tävlingen startar 12:00 så det hinns med lite nattOL också. Det finns bara ett aber, man kommer hem lite sent tll festen i Klockhammar men efter sex timmars löpning kommer man väl snabbt ikapp...

Sista anmälan är 5 november och långdistanspasset kostar 200 kr/pers.


Inbjudan


Skrivet av:

Erik Göthlin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=587


  [Tillbaka



[Tillbaka]