Rogaine är en typ av poängorientering i lag där man springer tillsammans hela tävlingen. Litepacs tävling är sex timmar lång och går vid OK Ravinens klubbstuga den 16 november. Från KFUM blir vi minst ett lag (Cristoffer och jag) och det skulle vara roligt om vi blir fler. Intresserad se länken! Tävlingen startar 12:00 så det hinns med lite nattOL också. Det finns bara ett aber, man kommer hem lite sent tll festen i Klockhammar men efter sex timmars löpning kommer man väl snabbt ikapp...
|