|
TACK för alla lampor igår!
| 2002-10-23 08:20 |
Det är ganska fantastiskt! Hade, för säkerhets skull, förvissat mig om ett knappt 10-tal lampor. Dessutom dyker det upp c:a 15 till bara på en liten vädjan på hemsidan. Detta samtidigt som det är natträning! Vilket förening! TACK, säger ungd.kom.
[Tillbaka]
|