TACK för alla lampor igår! 2002-10-23 08:20 

Det är ganska fantastiskt! Hade, för säkerhets skull, förvissat mig om ett knappt 10-tal lampor. Dessutom dyker det upp c:a 15 till bara på en liten vädjan på hemsidan. Detta samtidigt som det är natträning! Vilket förening! TACK, säger ungd.kom.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=583


Skrivet av:

Lars Hellstrandh