|
Cirkelledarutbildning i Fredrikshamn
| 2001-03-11 19:03 |
Är det någon som är intresserad av att gå en cirkelledarutbildning med KFUK-KFUM:s studieförbund fredag 6 april - lördag 7 april i Fredrikshamn? Allt är gratis, passa på!
Kurspass är på båten dit och på lördag förmiddag. Resan startar ca kl 14.30 från Örebro och man är tillbaka i Örebro på lördag kväll. Allt är gratis för deltagren. Det vore ju bra om vi fick en studiecirkelexpert i klubben så vi inte missar något. Studieansvarig i klubben är just nu Annicka Sedström, men hon kan inte åka, så passa på. Den som är intresserad kan kontakta Birgitta Arlebo snarast, eftersom vi måste lämna besked i veckan.
[Tillbaka]
|