Är det någon som är intresserad av att gå en cirkelledarutbildning med KFUK-KFUM:s studieförbund fredag 6 april - lördag 7 april i Fredrikshamn? Allt är gratis, passa på! Kurspass är på båten dit och på lördag förmiddag. Resan startar ca kl 14.30 från Örebro och man är tillbaka i Örebro på lördag kväll. Allt är gratis för deltagren. Det vore ju bra om vi fick en studiecirkelexpert i klubben så vi inte missar något. Studieansvarig i klubben är just nu Annicka Sedström, men hon kan inte åka, så passa på.
|