|
25-mannaträning
| 2002-09-23 08:07 |
Morgondagens 25-mannaträning kommer att flyttas till nästa tisdag (1/10). Detta pga att jag kom på igår att jag var ansvarig och jag kommer inte att hinna fixa en bra träning tills i morgon. Tisdagsträningen denna vecka kommer istället att bli OL-banor från Karlslund. Ber om ursäkt.
[Tillbaka]
|