25-mannaträning 2002-09-23 08:07 

Morgondagens 25-mannaträning kommer att flyttas till nästa tisdag (1/10). Detta pga att jag kom på igår att jag var ansvarig och jag kommer inte att hinna fixa en bra träning tills i morgon. Tisdagsträningen denna vecka kommer istället att bli OL-banor från Karlslund. Ber om ursäkt.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=505


Skrivet av:

Albin Arlebo