|
KFUM Örebro OK 75 år 2002
| 2002-09-18 21:01 |
Detta firar vi genom att ha en samling efter årets "Timmen" den 2 november i Ekersgården vid Ekers kyrka.
Timmen kommer i år att ske på eftermiddagen på grund av jakt, samling blir ca kl 12.30. Efter genomförd tävling och dusch samlas vi i Ekersgården för lite mat m.m. programmet är inte klart ännu. Detta är bara en "blänkare, så ni i god tid kan boka in dagen i almanackan. Vi kommer att ta ut en liten avgift för maten (halva kostnaden) och anmälan är bindande. Vi återkommer längre fram med mer information. Alla klubbmedlemmar är naturligtvis välkomna, inte bara Timmen-löpare.
Anmälan till Timmen Anmälan till 75-årsfesten
[Tillbaka]
|