KFUM Örebro OK 75 år 2002 2002-09-18 21:01 

Detta firar vi genom att ha en samling efter årets "Timmen" den 2 november i Ekersgården vid Ekers kyrka.

Timmen kommer i år att ske på eftermiddagen på grund av jakt, samling blir ca kl 12.30. Efter genomförd tävling och dusch samlas vi i Ekersgården för lite mat m.m. programmet är inte klart ännu. Detta är bara en "blänkare, så ni i god tid kan boka in dagen i almanackan. Vi kommer att ta ut en liten avgift för maten (halva kostnaden) och anmälan är bindande. Vi återkommer längre fram med mer information. Alla klubbmedlemmar är naturligtvis välkomna, inte bara Timmen-löpare.

Anmälan till Timmen
Anmälan till 75-årsfesten



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=498


Skrivet av:

Birgitta Arlebo