|
Årets sista torsdagsträning
| 2025-12-13 10:06 |
Trots avsaknaden av julvinterkänsla utomhus så får vi skapa vår egen myskänsla med att samlas och äta julgröt efter träningen på torsdag 18/12.
För att kunna planera anstormningen så önskar vi anmälan i förväg, senast ons 17/12.
Kvällen innehåller även prisutdelningar såsom ungdomssegrarna på KM, våra dag och natt-segrare, halvapottenlotten-dragning mm. Det vore roligt om vi även i år får en kväll när stolarna inte räcker till.
Välkomna!
|
Kommentarer
| 26 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Viggo.Edwall [2025-12-18 13:40] | |
|
 |
Ursäkta sen anmälan Jag kommer |
| Skrivet av: | Palmen [2025-12-17 22:52] | |
|
 |
Även Erik följer med och fikar. Lovisa och jag har redan anmält oss. |
|
 |
| Kommer första träningen för i år. |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Kask [2025-12-17 20:03] | |
|
 |
| Svante och Johan gillar gröt |
| Skrivet av: | Linus Malm [2025-12-17 15:51] | |
|
 |
| Jag vill ha gröt |
| Skrivet av: | Jenny [2025-12-16 23:06] | |
|
 |
| Stefan, Minna, Hedda och Nelly kommer. Varav 3 äter gröt :-) |
|
 |
| Jag kommer också, grötätare! |
|
 |
| Jag kommer också, grötätare! |
|
 |
| Janegrens kommer 3 grötätare! |
|
 |
| 4 x Arlebo-Jacobson kommer. :) |
| Skrivet av: | Ellinor [2025-12-16 9:14] | |
|
 |
| 2x Almkvist kommer! |
| Skrivet av: | Ingela Fredriksson [2025-12-15 21:17] | |
|
 |
| Jag räknar med att komma. |
| Skrivet av: | Anna G [2025-12-15 21:07] | |
|
 |
| Mats och Anna kommer. |
|
 |
| Jag och Nora kommer! |
| Skrivet av: | Malin [2025-12-15 19:50] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Albin [2025-12-15 7:12] | |
|
 |
| Jag och Sara kommer |
| Skrivet av: | Palmen [2025-12-14 22:01] | |
|
 |
| Lovisa och jag kommer |
| Skrivet av: | Elin [2025-12-14 21:57] | |
|
 |
| Jag kommer, kan ha sällskap med mig men de äter inte gröt. |
|
 |
| Rasmus, Anton oc Robert kommer |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Eva.Ekdahl [2025-12-14 19:45] | |
|
 |
| Simon och jag kommer. |
| Skrivet av: | Birgitta A [2025-12-13 21:47] | |
|
 |
| Lasse och Birgitta anmäler sig. Vi äter inte gröt men kommer ändå. |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer! |
[Tillbaka]
|
|