|
Årets sista torsdagsträning
| 2025-12-13 10:06 |
Trots avsaknaden av julvinterkänsla utomhus så får vi skapa vår egen myskänsla med att samlas och äta julgröt efter träningen på torsdag 18/12.
För att kunna planera anstormningen så önskar vi anmälan i förväg, senast ons 17/12.
Kvällen innehåller även prisutdelningar såsom ungdomssegrarna på KM, våra dag och natt-segrare, halvapottenlotten-dragning mm. Det vore roligt om vi även i år får en kväll när stolarna inte räcker till.
Välkomna!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4978
Skrivet av:

Charlotte Wahlström
|