Årets sista torsdagsträning 2025-12-13 10:06 

Trots avsaknaden av julvinterkänsla utomhus så får vi skapa vår egen myskänsla med att samlas och äta
julgröt efter träningen på torsdag 18/12.

För att kunna planera anstormningen så önskar vi anmälan i förväg, senast ons 17/12.

Kvällen innehåller även prisutdelningar såsom ungdomssegrarna på KM, våra dag och
natt-segrare, halvapottenlotten-dragning mm.
Det vore roligt om vi även i år får en kväll när stolarna inte räcker till.

Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4978


Skrivet av:

Charlotte Wahlström