 |
|
|
Parknatten, kväll 1 och 2
| 2025-10-07 20:43 |
Ett tappert gäng kom till Brunnsparken och sprang kilometerlånga slingor i mörker och regn på tisdagskvällen och på onsdagen samlades ett lite större och yngre gäng, för att göra samma sak i betydlig bättre väder. Här följer banor och resultat.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|
|
 |