|
Stafetträning inklusive grill & bastu i Kalltjärn
| 2025-09-25 11:59 |
Lördagen den 4/10 bjuder elitkommittén in till stafetträning och AW med bastu och grill i Kalltjärn.
Lördagen den 4/10 bjuder elitkommittén in till stafetträning och AW med bastu och grill i Kalltjärn.
Samling: Kalltjärn 10.00, ca.1318m promenad från Skrikarboda och ca.1356m från Blankhult. Parkering: På lämplig plats, förslagsvis Blankhult eller Skrikarboda Bagagetransport: Bagagetransport från parkering till samlingsplatsen sker bäst med egen rygg och ryggsäck
Träningen är en en enmannastafett, 4-6st gafflade slingor på 1,5km med gemensam start på första slingan, därefter i lämpliga grupper efter svårighetsgrad och ork. Det kommer finnas alternativ för dom yngre med banor som passar alla.
Start: Masstart kl.10:30 Kontroller: Träningsskärm 15x15cm Dusch: Kallt vatten finns i rikliga mängder, kombineras med fördel av en varm bastu Bastu: Är varm från kl.11:30 Grill: Brinner friskt 12:00, perfekt glöd från 12:30. Medtag vad du vill äta och dricka, både protein och kolhydrater. Banläggare: Marcus Halvarsson
Anmälan görs via kommentar på Facebook eller Hemsidan
|
Kommentarer
| 20 inlägg hittills |
|
 |
| Jag får tyvärr avanmäla mig. |
| Skrivet av: | Palmen [2025-10-02 22:06] | |
|
 |
| Lovisa kommer med mig |
| Skrivet av: | Nanna [2025-10-01 21:54] | |
|
 |
Låter väldigt trevligt! Hugo, Max Vinblad (Hagaby) och jag kommer 🙂 |
| Skrivet av: | Erik Skagerlund [2025-10-01 20:04] | |
|
 |
| Kul, Elvin och jag är med fram tills lunch. |
| Skrivet av: | LinusM [2025-10-01 7:44] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Charlotte [2025-09-29 9:57] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Ella, Rasmus, Robert och Camilla kommer |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Magnus [2025-09-28 20:53] | |
|
 |
Låter super Jag kommer! 😀 |
| Skrivet av: | Julia.Ekdahl [2025-09-28 15:31] | |
|
 |
| Jag mamma och pappa kommer! |
| Skrivet av: | Ida Knutson [2025-09-27 20:40] | |
|
 |
| Pelle kommer |
|
 |
| Kul! Erik och Oskar kommer. |
|
 |
| Ted, Alva, Johanna och Olof kommer! |
| Skrivet av: | pontan [2025-09-27 8:06] | |
|
 |
| Jag och Sofia kommer |
| Skrivet av: | groth [2025-09-27 7:47] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Lovisa Gustafsson [2025-09-25 14:06] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Ellinor [2025-09-25 13:04] | |
|
 |
| Skoj! 2 x Almkvist kommer! |
|
 |
| Trevligt, jag kommer |
[Tillbaka]
|
|