INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Stafetträning inklusive grill & bastu i Kalltjärn 2025-09-25 11:59 

Lördagen den 4/10 bjuder elitkommittén in till stafetträning och AW med bastu och grill i
Kalltjärn.

Lördagen den 4/10 bjuder elitkommittén in till stafetträning och AW med bastu och grill i
Kalltjärn.

Samling: Kalltjärn 10.00, ca.1318m promenad från Skrikarboda och
ca.1356m från Blankhult.
Parkering: På lämplig plats, förslagsvis Blankhult eller Skrikarboda
Bagagetransport: Bagagetransport från parkering till samlingsplatsen sker
bäst med egen rygg och ryggsäck

Träningen är en en enmannastafett, 4-6st gafflade slingor på 1,5km med gemensam
start på första slingan, därefter i lämpliga grupper efter svårighetsgrad och ork.
Det kommer finnas alternativ för dom yngre med banor som passar alla.

Start: Masstart kl.10:30
Kontroller: Träningsskärm 15x15cm
Dusch: Kallt vatten finns i rikliga mängder, kombineras med fördel av en
varm bastu
Bastu: Är varm från kl.11:30
Grill: Brinner friskt 12:00, perfekt glöd från 12:30. Medtag vad du vill äta och dricka, både protein och kolhydrater.
Banläggare: Marcus Halvarsson

Anmälan görs via kommentar på Facebook eller Hemsidan




Skrivet av: Jacob Eriksson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4951


  [Tillbaka

Kommentarer 20 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Fred-erik [2025-10-04 7:26]
Jag får tyvärr avanmäla mig.

Skrivet av: Palmen [2025-10-02 22:06]
Lovisa kommer med mig

Skrivet av: Nanna [2025-10-01 21:54]
Låter väldigt trevligt!
Hugo, Max Vinblad (Hagaby) och jag kommer 🙂

Skrivet av: Erik Skagerlund [2025-10-01 20:04]
Kul, Elvin och jag är med fram tills lunch.

Skrivet av: LinusM [2025-10-01 7:44]
Jag kommer

Skrivet av: Charlotte [2025-09-29 9:57]
Jag kommer

Skrivet av: Olle.Malm [2025-09-28 23:50]
Jag kommer

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-09-28 21:32]
Ella, Rasmus, Robert och Camilla kommer

Skrivet av: Fred-erik [2025-09-28 21:21]
Jag kommer!

Skrivet av: Magnus [2025-09-28 20:53]
Låter super
Jag kommer! 😀

Skrivet av: Julia.Ekdahl [2025-09-28 15:31]
Jag mamma och pappa kommer!

Skrivet av: Ida Knutson [2025-09-27 20:40]
Pelle kommer

Skrivet av: da silva [2025-09-27 19:02]
Kul! Erik och Oskar kommer.

Skrivet av: JohannaN [2025-09-27 17:23]
Ted, Alva, Johanna och Olof kommer!

Skrivet av: pontan [2025-09-27 8:06]
Jag och Sofia kommer

Skrivet av: groth [2025-09-27 7:47]
Jag kommer!

Skrivet av: Marcus Klasenius [2025-09-26 15:12]
Jag kommer!

Skrivet av: Lovisa Gustafsson [2025-09-25 14:06]
Jag kommer!

Skrivet av: Ellinor [2025-09-25 13:04]
Skoj! 2 x Almkvist kommer!

Skrivet av: Hugo Örn [2025-09-25 12:28]
Trevligt, jag kommer



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]