Kartan har ett antal år på nacken, men det ger tillfälle för extra bra träning. Du måste hålla i kompassen noga och vara öppen för att skogen inte ser ut som du tänkt dig. Några nya hyggen har jag ritat in ungefärligt, bör stämma rätt bra, i övrigt inga större konstigheter.
Fem kortare banor erbjuds på ca 1,5-2 km vardera, passar utmärkt att köra masstart eller jaktstart på och få in lite 25manna-känsla, alternativt bara ta det lugnt och njuta av (den vackra?) skogen. Samling 17:45 enligt länken, infart grusväg från Kåvi säteri. Ingen anmälan behövs, bara att dyka upp, kartor finns åt alla!
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

|