Tisdagsträning 23/9 Frötorp 2025-09-21 15:53 

På tisdag väntar OL-teknik i Frötorpsskogen! Samling 17:45 för att hinna innan det blir mörkt

Kartan har ett antal år på nacken, men det ger tillfälle för extra bra träning. Du måste hålla i kompassen noga och vara öppen för att skogen inte ser ut som du tänkt dig. Några nya hyggen har jag ritat in ungefärligt, bör stämma rätt bra, i övrigt inga större konstigheter.

Fem kortare banor erbjuds på ca 1,5-2 km vardera, passar utmärkt att köra masstart eller jaktstart på och få in lite 25manna-känsla, alternativt bara ta det lugnt och njuta av (den vackra?) skogen. Samling 17:45 enligt länken, infart grusväg från Kåvi säteri. Ingen anmälan behövs, bara att dyka upp, kartor finns åt alla!





https://maps.app.goo.gl/NiskFgrLL3TEZofFA

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4948

Skrivet av: Hugo Örn