|
KFUM-träffen 30-31 augusti
| 2025-08-16 13:50 |
Om två veckor arrangerar vi KFUM-träffen "höst" i Skrikarboda. Långdistans på lördagen och medeldistans på söndagen. Det mesta börjar landa på plats men det behövs ytterligare lite klubbkamrater som hjälper till för att ro arrangemanget i land.
Främst är det utsättning/intagning av kontroller samt parkeringen som behöver bemannas.
Utsättning/intag: Torsdag kväll 28/8 utsättning av stolpar och skärmar ca 8 personer (ev även onsdag 27/8) Lördag morgon 30/8 utsättning SI-enheter 5 pers Lördag eftermiddag 30/8 intag SI-enheter, stolpar+ skärmar, utsättning stolpar+skärmar 7 pers Söndag morgon 31/8 utsättning SI-enheter 5 pers Söndag eftermiddag 31/8 intag SI-enheter, stolpar+skärmar 5 pers
Parkering: Lördag morgon 30/8 ca 8 pers Söndag morgon 31/8 ca 8 pers
Skriv i kommentarerna nedan om du har möjlighet att hjälpa till på något/några arbetspass.
Tack på förhand!
|
Kommentarer
| 11 inlägg hittills |
|
 |
| Kan hjälpa till med parkering lördag. Glömde skicka iväg! |
|
 |
| Kan hjälpa till med parkering lördag. Glömde skicka iväg! |
|
 |
| Kan hjälpa till med parkering lördag. |
|
 |
| Elin>> Tyvärr kan jag inte vara med alls på lördag, miss i planeringen.:( |
| Skrivet av: | Elin [2025-08-24 12:22] | |
|
 |
| Jag, Rebecca lilja och Ann-Sofie Hägerås kan ta in kontroller på lördag. |
|
 |
Jag kan hjälpa till med utsättning både i veckan och på helgen, jag förväntas hjälpa till i sekretariatet under tävlingarna men hjälper till i den mån det går att kombinera |
| Skrivet av: | lasseh [2025-08-21 7:40] | |
|
 |
| Parkering - båda dagarna om det behövs |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på torsdagen och sätta ut. |
| Skrivet av: | Tommy [2025-08-20 13:39] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till att ta in kontroller söndag. |
|
 |
| Jag kan hjälpa till torsdag kväll med utsättning, och ev ons om det behövs. |
|
 |
| Jag kan hjälpa till ons/tors med utsättning av stolpar + skärm. Björn L |
[Tillbaka]
|
|