KFUM-träffen 30-31 augusti 2025-08-16 13:50 

Om två veckor arrangerar vi KFUM-träffen "höst" i Skrikarboda. Långdistans på lördagen
och medeldistans på söndagen. Det mesta börjar landa på plats men det behövs ytterligare
lite klubbkamrater som hjälper till för att ro arrangemanget i land.

Främst är det utsättning/intagning av kontroller samt parkeringen som behöver
bemannas.

Utsättning/intag:
Torsdag kväll 28/8 utsättning av stolpar och skärmar ca 8 personer (ev även onsdag
27/8)
Lördag morgon 30/8 utsättning SI-enheter 5 pers
Lördag eftermiddag 30/8 intag SI-enheter, stolpar+ skärmar, utsättning
stolpar+skärmar 7 pers
Söndag morgon 31/8 utsättning SI-enheter 5 pers
Söndag eftermiddag 31/8 intag SI-enheter, stolpar+skärmar 5 pers

Parkering:
Lördag morgon 30/8 ca 8 pers
Söndag morgon 31/8 ca 8 pers

Skriv i kommentarerna nedan om du har möjlighet att hjälpa till på något/några
arbetspass.

Tack på förhand!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4937


Skrivet av:

Albin Arlebo