|
KFUM-träffen 30-31 augusti
| 2025-08-16 13:50 |
Om två veckor arrangerar vi KFUM-träffen "höst" i Skrikarboda. Långdistans på lördagen och medeldistans på söndagen. Det mesta börjar landa på plats men det behövs ytterligare lite klubbkamrater som hjälper till för att ro arrangemanget i land.
Främst är det utsättning/intagning av kontroller samt parkeringen som behöver bemannas.
Utsättning/intag: Torsdag kväll 28/8 utsättning av stolpar och skärmar ca 8 personer (ev även onsdag 27/8) Lördag morgon 30/8 utsättning SI-enheter 5 pers Lördag eftermiddag 30/8 intag SI-enheter, stolpar+ skärmar, utsättning stolpar+skärmar 7 pers Söndag morgon 31/8 utsättning SI-enheter 5 pers Söndag eftermiddag 31/8 intag SI-enheter, stolpar+skärmar 5 pers
Parkering: Lördag morgon 30/8 ca 8 pers Söndag morgon 31/8 ca 8 pers
Skriv i kommentarerna nedan om du har möjlighet att hjälpa till på något/några arbetspass.
Tack på förhand!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4937
Skrivet av:

Albin Arlebo
|