Obs 1! Det är ont om parkeringsplatser, samåk gärna. Obs 2! Det är en dryg kilometer jogg från parkering till starten, kom i tid!
Ingen anmälan krävs, men kommentera gärna nedan om du räknar med att komma.
För den som vill bada efteråt finns möjlighet i grustaget vid parkeringen.
Obs! Ny plats för samling, ca en km längre norrut. Uppdaterad länk nedan.
Samling: https://maps.app.goo.gl/NYGpEJ3GMrviKqpe6
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

|