Träning tisdag 12 augusti 2025-08-10 20:27 

Nu drar vi igång teknikträningarna igen, start nu på tisdag i Rosendal. Samling längs vägen mellan Närkes Kil och Mogetorp kl 18.

Obs 1! Det är ont om parkeringsplatser, samåk gärna. Obs 2! Det är en dryg kilometer jogg från parkering till starten, kom i tid!

Ingen anmälan krävs, men kommentera gärna nedan om du räknar med att komma.

För den som vill bada efteråt finns möjlighet i grustaget vid parkeringen.

Obs! Ny plats för samling, ca en km längre norrut. Uppdaterad länk nedan.

Samling: https://maps.app.goo.gl/NYGpEJ3GMrviKqpe6






Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4935


Skrivet av:

Oskar Arlebo