|
Klubbmästerskap
| 2025-08-03 19:48 |
Tis 19 aug har vi ett KM i Lillåskogen detta år. Anmälan i eventor senast 14aug. Välkommen för klubbmedlemmar och icke klubbmedlemmar! Det finns en klass för alla.
Fri minutstart mellan kl 18-19. Startstämpling.
Baninformation: Bana 1 D10/H10 – 2,0 km. skala 1:7 500 Bana 2 D12/H12/Gul - 2,6 km skala 1:7 500 Bana 3 D14/H14/Orange – 3,0 km Orange. skala 1:7 500 Bana 4 D65/D75/H75/Blå – 3,1 km skala 1:7500 Bana 5 D55/H65 - 4,2 km skala 1:7 500 Bana 6 D35/D16/H16- 4,2 km skala 1:10 000 Bana 7 D45/H55 - 4,0 km skala 1:7 500 Bana 8 D21/D17-20 - 4,7 km skala 1:10 000, Bana 9 H35/H45 - 5,9 km skala 1:7 500 Bana 10 H21/H17-20 - 6,8 km skala 1:10 000
För er som brukar springa inskolningsklass så är ni välkomna att springa HD10 fast det är ok med uppföljare, anmäl er till klass HD10Uppfölj.
För er som inte känner att ni hör hemma i er åldersklass så finns en gul, en orange och en blå bana att anmäla sig till.
Anmälan
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Malin [2025-08-14 18:35] | |
|
 |
Ja, det stod när man började anmäla sig🤣 Då jag ramlade sista dagen på oringen och troligen fick en bristning så kan jag inte springa så bra nu. Ska försöka ta mig runt orange bana😅 |
|
 |
| Malin>>Det står ju :) 3km men du ska anmäla dig i rätt klass, det klarar du. |
| Skrivet av: | Malin [2025-08-12 22:11] | |
|
 |
| Hur lång är den orange? |
|
 |
@Elsa: Jättebra att du vill springa D21, vi vill gärna ha flera i HD21 så att det blir klass av dessa. @Tommy: Jag lägger till dig i eventor. |
|
 |
Jag anmälde mig nu i D21 men kan springa där det behövs (helst 10:000 del och hellre längre än kortare). |
| Skrivet av: | Tommy [2025-08-04 11:06] | |
|
 |
| Jag anmäler mig till blå bana. Hls Tommy Gammal |
[Tillbaka]
|
|