INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Klubbmästerskap 2025-08-03 19:48 

Tis 19 aug har vi ett KM i Lillåskogen detta år. Anmälan i eventor senast 14aug.
Välkommen för klubbmedlemmar och icke klubbmedlemmar! Det finns en klass för alla.

Fri minutstart mellan kl 18-19. Startstämpling.

Baninformation:
Bana 1 D10/H10 – 2,0 km. skala 1:7 500
Bana 2 D12/H12/Gul - 2,6 km skala 1:7 500
Bana 3 D14/H14/Orange – 3,0 km Orange. skala 1:7 500
Bana 4 D65/D75/H75/Blå – 3,1 km skala 1:7500
Bana 5 D55/H65 - 4,2 km skala 1:7 500
Bana 6 D35/D16/H16- 4,2 km skala 1:10 000
Bana 7 D45/H55 - 4,0 km skala 1:7 500
Bana 8 D21/D17-20 - 4,7 km skala 1:10 000,
Bana 9 H35/H45 - 5,9 km skala 1:7 500
Bana 10 H21/H17-20 - 6,8 km skala 1:10 000

För er som brukar springa inskolningsklass så är ni välkomna att springa HD10 fast det
är ok med uppföljare, anmäl er till klass HD10Uppfölj.

För er som inte känner att ni hör hemma i er åldersklass så finns en gul, en orange och
en blå bana att anmäla sig till.



Anmälan


Skrivet av:

Charlotte Wahlström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4931


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Malin [2025-08-14 18:35]
Ja, det stod när man började anmäla sig🤣 Då jag ramlade sista dagen
på oringen och troligen fick en bristning så kan jag inte springa så bra
nu. Ska försöka ta mig runt orange bana😅

Skrivet av: Charlotte Wahlström [2025-08-14 14:40]
Malin>>Det står ju :) 3km men du ska anmäla dig i rätt klass, det klarar du.

Skrivet av: Malin [2025-08-12 22:11]
Hur lång är den orange?

Skrivet av: Charlotte Wahlström [2025-08-11 9:52]
@Elsa: Jättebra att du vill springa D21, vi vill gärna ha flera i HD21 så att det blir
klass av dessa.
@Tommy: Jag lägger till dig i eventor.

Skrivet av: Lejonet Elsa [2025-08-10 17:09]
Jag anmälde mig nu i D21 men kan springa där det behövs (helst 10:000 del och
hellre längre än kortare).

Skrivet av: Tommy [2025-08-04 11:06]
Jag anmäler mig till blå bana. Hls Tommy Gammal



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]