INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Klubbmästerskap

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Malin [2025-08-14 18:35]
Ja, det stod när man började anmäla sig🤣 Då jag ramlade sista dagen
på oringen och troligen fick en bristning så kan jag inte springa så bra
nu. Ska försöka ta mig runt orange bana😅

Skrivet av: Charlotte Wahlström [2025-08-14 14:40]
Malin>>Det står ju :) 3km men du ska anmäla dig i rätt klass, det klarar du.

Skrivet av: Malin [2025-08-12 22:11]
Hur lång är den orange?

Skrivet av: Charlotte Wahlström [2025-08-11 9:52]
@Elsa: Jättebra att du vill springa D21, vi vill gärna ha flera i HD21 så att det blir
klass av dessa.
@Tommy: Jag lägger till dig i eventor.

Skrivet av: Lejonet Elsa [2025-08-10 17:09]
Jag anmälde mig nu i D21 men kan springa där det behövs (helst 10:000 del och
hellre längre än kortare).

Skrivet av: Tommy [2025-08-04 11:06]
Jag anmäler mig till blå bana. Hls Tommy Gammal