|
Rapport från sommarjobbarna
| 2025-07-02 17:14 |
Under de senaste veckorna har några av oss ungdomar via kommunen fått jobba för KFUM. Vi som jobbat är Ted, Henning, Julia, Ella, Alva och Sofia.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|