INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Parkering Vårruset måndag 2/6 2025-05-26 13:09 

Nu är det åter dags för Vårruset och vi har även i år fått förtroendet att sköta parkeringen.

Vi behöver vara 10-15 personer som ser till att löparna hittar en parkering och att
parkering sker strukturerat med bra avstånd. I år har vi även fått önskemål om att försöka
få cyklisterna att parkera vid cykelställen i så stor utsträckning som möjligt.

Samling vid Gustavsvik från 16:45, klart ca 18:30

Kommentera nedan om du kan hjälpa till!




Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=4914


  [Tillbaka

Kommentarer 9 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da silva [2025-06-01 19:45]
Jag kommer.

Skrivet av: Jane [2025-06-01 16:03]
Siggan fortfarande sjuk så hon kommer knappast med.

Skrivet av: Nils-Olov [2025-05-30 13:55]
Fått förhinder kommer till 18!

Skrivet av: lasseh [2025-05-30 11:56]
Jag kommer

Skrivet av: Nils-Olov [2025-05-28 10:05]
Kommer! Det blir ca 17.15 Kan stå vid G-vik på gatan då!

Skrivet av: Charlotte [2025-05-28 9:39]
Jag kommer

Skrivet av: Hugo Örn [2025-05-27 13:01]
Jag kan hjälpa till

Skrivet av: Mats Gustafsson [2025-05-27 6:49]
Jag kommer

Skrivet av: Jane [2025-05-26 22:36]
Vi fyra kommer så klart!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]