|
Parkering Vårruset måndag 2/6
| 2025-05-26 13:09 |
Nu är det åter dags för Vårruset och vi har även i år fått förtroendet att sköta parkeringen.
Vi behöver vara 10-15 personer som ser till att löparna hittar en parkering och att parkering sker strukturerat med bra avstånd. I år har vi även fått önskemål om att försöka få cyklisterna att parkera vid cykelställen i så stor utsträckning som möjligt.
Samling vid Gustavsvik från 16:45, klart ca 18:30
Kommentera nedan om du kan hjälpa till!
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Jane [2025-06-01 16:03] | |
|
 |
| Siggan fortfarande sjuk så hon kommer knappast med. |
|
 |
| Fått förhinder kommer till 18! |
| Skrivet av: | lasseh [2025-05-30 11:56] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kommer! Det blir ca 17.15 Kan stå vid G-vik på gatan då! |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kan hjälpa till |
| Skrivet av: | Mats Gustafsson [2025-05-27 6:49] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Jane [2025-05-26 22:36] | |
|
 |
| Vi fyra kommer så klart! |
[Tillbaka]
|
|