|
Parkering Vårruset måndag 2/6
| 2025-05-26 13:09 |
Nu är det åter dags för Vårruset och vi har även i år fått förtroendet att sköta parkeringen.
Vi behöver vara 10-15 personer som ser till att löparna hittar en parkering och att parkering sker strukturerat med bra avstånd. I år har vi även fått önskemål om att försöka få cyklisterna att parkera vid cykelställen i så stor utsträckning som möjligt.
Samling vid Gustavsvik från 16:45, klart ca 18:30
Kommentera nedan om du kan hjälpa till!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4914
Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
|