|
Närkedubbeln Arenabygge
| 2025-05-05 15:43 |
Torsdag 8 Maj resev vi lite tält m.m
På torsdag så ska vi resa tält, fixa upplopp m.m Om vi blir några stycken kommer det hela gå fort.
Vi träffas kl 18:00 på arenan.
Meddela nedan om du har möjlighet att bidra med din närvaro.
ARENAN
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Lasse A [2025-05-08 14:57] | |
|
 |
| Kommer. Lasse A. |
| Skrivet av: | Olof.Nilsson [2025-05-08 6:52] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kommer och hjälper till. |
|
 |
| Planerar att komma |
[Tillbaka]
|
|